czwartek, 3 listopada 2011

Moje jesienno - zimowe obuwie.

W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać chociaż małą część tego, co jest moim ulubionym elementem ubioru, a mianowicie butów.  Zapewne zwrócicie uwagę, że większość butów jest jeszcze tych jesiennych (niech ta ciepła, słoneczna jesień trwa jak najdłużej) ale znajdzie się też kilka perełek na zimę.


Pierwsze to zapewne bardzo dobrze Wam znane buty wzorowane na Litach Jeffreya Campbella. Są bardzo wygodne i stabilne pomimo wysokich obcasów.  Moje są z internetowego sklepu Jessica Buurman.


Tego roku zdecydowałam się zaopatrzyć w  oryginalne buty EMU AUSTRALIA.  We wcześniejszych latach niestety chodziłam w ich podobiznach ... no dobra nie bójmy się nazwać rzeczy po imieniu - w podróbkach.  Podróbki były tanie, ogólnodostępne, we wszystkich kolorach, wzorach itp. A cena oryginalnych nieco mnie odstraszała. Dziś Wam mogę Wam szczerze powiedzieć, że śmigam już w  nich 2 miesiące i nie wiem skąd opowieści, że dziewczyny wygniatają te buty przez co noga źle się prezentuje. Oryginalne Emu są cieplejsze, a co najważniejsze noga się w nich nie poci. Są idealne na chłodniejsze dni. Wkrótce przetestuję jak sprawdzają się w zimie i przy mrozach. Niestety nie wiem za bardzo jak mam je jeszcze pielęgnować, więc jeśli macie jakieś cenne wskazówki byłabym wdzięczna.


Glittery z Cutesy Shoes były zdecydowanie moim must havem na tegoroczną jesień/ zimę. Oczywiście nie chodzę w nich na uczelnie czy też na zakupy, ale są idealne na imprezy - zbliżające się Andrzejki no i Sylwester.


Kiedy idę sobie po Krakowie i spoglądam na obuwie przechodniów, to dziewczyny z butami z kożuszkiem mogłabym liczyć godzinami. Tym razem postawiłam na niezbyt wysokie, ale za to bardzo wygodne koturny z Merg.  Kożuszek to nie tylko ozdoba - jest on także w środku buta. Planuję też przetestować je w zimowe mrozy, bo jak na razie sprawują się znakomicie. Podoba mi się też ich nietypowe wiązanie.


Zupełną nowością w mojej szafie są buty Palladium. Przypominające trampki trapery w środku ocieplone są futerkiem. Fajną opcją w tych butach jest to, że zawsze można sobie je wywinąć i chodzić na różne sposoby.


Workery z SequinShoes to już chyba przeżytek. Mimo wszystko to chyba najwygodniejsze workery jakie miałam na nogach. Troszkę już mi się niestety pobrudziły, ale nawet mimo to wyglądają ładnie.


O moich białych Martensach już słyszeliście nieco w starszej notce. Teraz nie pozostaje mi nic innego jak potwierdzić to, że to mega porządne i wygodne buty. Mimo koloru białego nie posiadają skaz ani zabrudzeń, a chodzę w nich jakieś 3 miesiące.


Motocyklówki z SequinShoes idealnie zestawiają się z moim 'indiańskim ponczem' , które pewnie będziecie mogli zobaczyć w przyszłych postach. Te również są ocieplane i również planuje je przetestować, czy w zimie tak samo dobrze dają sobie radę jak i podczas jesieni.


Ostatnie botki pochodzą z nowego, internetowego sklepu StyleUp.  Długo szukałam podobnych botków, aż w końcu znalazłam. Również w przyszłych postach będą one wykorzystane w moich stylizacjach.

25 komentarzy:

  1. Ile kosztowały Cię Emu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna Kolekcja , a Glittery z Cutesy Shoes są po prostu genialne ! :)

    neska-fe.blogspot.com - zapraszam :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet nie wiesz jak się cieszę, że widzę tylko jedną parę zabójczych szpilek :) widzę że cenisz sobie wygodę i luz - w butach to lubię:)
    btw szpilki i tak zabójczo piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. zarąbiste no moze poza tymi emu nie moj typ. ale te pierwsze marzenie <33 a co z wynikami konkursu? bo akurat takie moglabym wygrac ahh zazdroszcze ;p kiedy nowy look?

    OdpowiedzUsuń
  5. emu♥
    obserwuje i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spora kolekcja, bardzo ładne brokatowe, emu i martensy<3

    http://mechanicalgirlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie buty całkiem w moim stylu.:) Widzę że mamy coś ze sobą wspólnego.;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.:)
    http://applepie-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 pierwsze pary i białe martensy...mega!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o emu to zakup impregnat do tego typu obuwia, powinny być m.in. na allegro. Ja mam je w posiadaniu już 2 lata, też oryginalne i zawaliłam sprawę już na samym początku. Przede wszystkim - zaczęły przemakać na śniegu i brudzić się od soli, a z racji tego, że mam czarne już są totalnie odbarwione. Ten impregnat to środek chroniący właśnie przed przemakaniem i odbarwieniem. Warto zainwestować, bo jeśli już raz Ci przemokną to amen. A szkoda, bo emu nie kosztują mało i są naprawde świetne, dlatego warto zadbać o nie i zainwestować w środki do pielęgnacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne te pierwsze i te z brokatem!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo świetnych butów, białe martensy są extra! co do emu to też musze zainwestować w oryginały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, spora kolekcja. i rozumiem, że wszystko nówki? do emu nie jestem przekonana, ale martensy to moje małe marzenie, szczególnie te białe..naoglądałam się na lb;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAZDROSZCZĘ !!!

    pozdr. AL / alice-wake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty! Szczególnie martensy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. no kolekcje powiem Ci masz konkretną :D z chęcią bym Ci coś podwędziła.. :D cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę fajna kolekcja butów, a szczególnie cztery pierwsze pary :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś martensy?!!! koooocham je!

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszcze kolekcji. każdą pare z chęcia przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kolekcja na jesień, szczególnie szpilki i te Martensy! ;) Jakiś czas temu kupiłam takie same, też białe, ale Solovair'y z białą nitką, bo do żółtej przekonać bym się nie mogła. Poza tym niczym się nie różnią i chyba są tak samo przewspaniałe. :) No a te inspirowane Litami - kolejne cudeńko, którego już Ci zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze przyznać, że tak po cichutku zazdroszczę Ci takiej kolekcji obuwia jedynie na jesień i zimę;p Sama nie wiem, które ładniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jeny jakie masz genialne buciki !
    zakochalam sie w tych martensach bo już od dawna takie mi się marzą ..i te glittery <3
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie kupiłaś te martensy ?

    OdpowiedzUsuń