niedziela, 15 lipca 2012

Floral pants.

Ostatnio popsuła się pogoda. Niestety musiałam zrezygnować z przewiewnych sukienek, których tak wiele w mojej szafie. Dzisiaj postawiłam na dopasowane spodnie w kwiaty. Do nich założyłam zwykły, biały t-shirt z Camaieu, ponieważ nie chciałam zbytnio kombinować. Outfit jest wyjątkowo prosty i dosyć stonowany. Z dodatkami również nie chciałam przesadzić więc wybrałam perełkowy zegarek, który doskonale sprawdza się również w roli bransoletki. Brązowe, regulowane sandałki świetnie współgrają z wielką, brązową torbą do której zawsze mogę wszystko zmieścić.


pants - MojeJeansy, tshirt - Camaieu, shoes - Heppin, bag - WholeSaleDress

66 komentarzy:

  1. śliczy outfit ! piękna jestes :* i te spodnie mmmmmmm :):)pozdrawiam cieplutko ! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w spodniach:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany boskie ewka kiedys ty tak wypiekniala w tym krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  5. ile masz wzrostu? zdradzisz ile wazysz? proosze chcialabym schudnac i wygladac jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie ♥ zestaw perfekcyjny!


    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://goldlemonade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fryzurka .. w spodniach wyglądasz bardzo zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto, uroczo, dziewczęco. doskonale pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie cudne

    ░░(¯`•♥•´
    (¯`•♥•´¯)▄██▄██▄♥
    (¯`•♥•´¯)▀█████▀
    ░░(¯`•♥•´¯)▀█▀
    ░░██ SERDUSZKO I BUZIACZKI
    ╦╗╦─╔╗──╔╗╦╔╗╦╗╦╔╗
    ║║║─╠╣──║─║╠─╠╣║╠
    ╩╝╩╝╩╩──╚╝╩╚╝╩╝╩╚╝

    DZIEWCZYNY COS DLA WAS

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej śliczny zestaw, spodnie cudowne, tylko ten pasek jakoś mi nie pasuje jak dla mnie za ciemny, nie mniej pięknie ci w jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze, ze ty i ja zdecydowalysmy sie na kolorowe spodnie :) Piekny wzor i pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz! Bardzo ładne spodnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz Kochana! rewelacyjne spodnie! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny outfit, zakochałam się w tych spodniach <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladne spodnie i swietnie na Tobie leza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ile w przeliczeniu na polski złoty zapłaciłaś za torbe?
    jest śliczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny outfit. Spodnie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowo, prosto i z klasą! :)
    Zapraszam na konkurs z Lilly Fashion.


    www.stylebyczarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne spodnie, bardzo zgrabnie w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  20. do twarzy Tobie w kwiatowym princie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już się do tego przyzwyczaiłam, że zawsze wyglądasz świetnie! :)


    Zapraszam po powrocie: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystko pięknie, wyglądasz uroczo, tylko, proszę, zmień zdjęcie w `about me` :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ! Rewelacyjne spodnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha. Poza z drugiego zdjęcia powala. :D Śliczne spodenki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia są piękne ;)

    Bardzo ładny blog, pozdrawiam i zapraszam do Nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekne spodnie i kocham Twoje wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  27. spodnie są przecudowne. a to, że prosto... nie zawsze można kombinować ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo pasuje Ci ten kolor szminki. :P

    ZAPRASZAM!: www.designerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jak tu uroczo:) spodnie boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. oh my, i love it!!!

    Win a $50 giftcard to Shappy Apple! Come and join. :]

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I've been really wanting a pair of floral pants lately and yours are just perfect! I also am in LOVE with your heels!
    xxx
    -Jaz

    OdpowiedzUsuń
  32. Co robisz z włosami, że masz takie piękne, zdrowe i proste? :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam kręcone włosy, lekko pofalowane a teraz sama widzisz ;) Nie prostuję ich. Staram się je podcinać dosyć często, ostatnio byłam u fryzjerki, która zrobiła to bardziej profesjonalnie ( zazwyczaj to ja sama w domu podcinam sobie końcówki). Uważam, że dużym błędem jest codzienne mycie włosów. Przynajmniej ja tak mam, że kiedy myję je codzienie, to szybciej się przetłuszczają, matowieją itp. Myję włosy tak na raz na 2/3 dni. A kiedy zaczynają być suche to ładuję w nie tony odżywek. Zazwyczaj pomaga. Myślę, że niedługo zrobię o nich osobnego posta, bo dostaje codziennie dużo maili.
      Pozdrawiam cieplutko
      Ewa

      Usuń
  33. Coż to za pozy : )) Wyglądasz super - spodnie są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne, spodnie są moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jeden z najlepszych zestawów. Figurę masz GENIALNĄ!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale wspaniałe spodnie
    Chyba trzeba sobie sprawić coś w ten deseń :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. czy Ty przypadkiem ścięłaś włosy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę nad kupnem tych spodni ;) Myślisz, że są warte swojej ceny jeżeli chodzi o materiał? i jaki wybrałaś rozmiar? ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Spodnie są genialne! Też myślałam o nadruku kwiatków, ale boję się, że pogrubią bardzo optycznie moje nogi ;(

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny outfit:)
    jedne wyraźny element tutaj spodnie i biały t-shirt i jest idealnie:)
    Pozdrawiam :)

    p.s genialna sukienka post wczesniej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. przepraszam a co ty robisz na drugim zdjęciu haha ?

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki posiadasz aparat? Samsung, Nikon, Canon?

    OdpowiedzUsuń
  43. masz nogi stworzone do takich spodni!

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne spodnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. akurat tyle ważysz przy wzroście 166. ja ważę tyle samo przy 165 cm i wyglądam o wiele szczuplej niż Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobacz ... no któż przewidział ....

      Usuń
    2. Trudno przyjąć krytykę ..

      Usuń
  46. CO TY DO CHOLERY ROBISZ NA DRUGIM ZDJĘCIU HAHAHAHAHAHHAHAA?

    OdpowiedzUsuń