czwartek, 16 sierpnia 2012

Broken Heart.

  "A new acquaintance is like a new book.
I prefer it, even if bad, to a classic "


W dzisiejszych czasach kobietom zdecydowanie wolno się ubierać dosłownie we wszystko. Moda poszła bardzo do przodu. I nie mówię tutaj tylko o kwestii ubioru. Podam dosyć drastyczny przykład. Pole dance, który dawniej (jeśli 10 lat wstecz w ogóle można nazwać DAWNIEJ) uchodził za taniec, które tańczą tylko panie w klubach go-go, dziś uchodzi za jeden z tych, przy którym można nieźle wyrobić sobie figurę. Tańczą go córki, matki a nawet i faceci. Chodzą pogłoski, że niedługo ma też być uwzględniony w dyscyplinach olimpijskich. Ale do czego zmierzam ... Dawniej na kobietę w spodniach ludzie patrzyli jak na jakiegoś dziwologa, dziś kobiety ubierają je długie, krótkie, 3/4 czy 7/8 - i nikt im z tego powodu wyrzutów nie robi. Trzeba przyznać, że są one bardzo wygodne, wygodniejsze od sukienek czy spódnic. Jednakże przyszedł taki etap w moim życiu, gdy to właśnie sukienka wygrywa ze spodniami z tshirtem. Czasem aż sama sie sobię dziwię. No ale w dzisiejszym poście mam spodnie, więc jak to ze mną jest naprawde? A wszystko za sprawą pogody! Jestem przeciwniczką noszenia rajstop, w ostateczności jestem skłonna założyć pończochy, ale że było tak zimno, to z wielkim bólem musiałam je założyć. Pomarańczowa koszula z Romwe w duże, białe grochy jest na mnie troszkę przydługawa, dlatego zawsze odpinam 2 golne guziki i zawiązuję ją w talii, no albo i niżej coby nie wyglądać na zbyt wyrozbieraną. Niebieskie rurki aż same się wpraszają do tego outfitu. Jeśli chodzi o biżuterię, to od kiedy kupiłam w Camaieu złoty choker, noszęgo praktycznie zawsze. Jest bardzo cienki i to w nim lubię. 

dotted shirt - Romwe, pants - Nelly.com, choker- Camaieu, sandals - Heppin

87 komentarzy:

  1. rewelacyjna ta koszula, a przedostatnie zdjęcie jest przeurocze!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze- genialna stylizacja i notka :) . Szkoda tylko, że slepy : romwe, nelly, i heppin nie są ogólnie dostępne ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. uśmiech - najpiękniejsza cześć tej stylizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. to ostatnie zdjęcie jest piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jejciu, masz przecudowny uśmiech !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nadal uważam, że kobiety lepiej wyglądają w sukienkach i spódnicach i z wielkim smutkiem obserwuję ulice, na których większość pań pociska w dżinsach. Mamy fajniej niż faceci - większy wybór. Kiecka to nasz przywilej, a panny i tak wolą chodzić w spodniach. Nie rozumiem tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się uśmiechasz ;)
    I dobrze wyglądasz w takich kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przełsiczna jest ta koszula... bardzo fajnie wyglądasz.. aj i twoje buty!!:D no w taką chłodną pogodę to zawsze w spodniach jakoś wygodniej..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie ! u mnie konkurs, do wygrania dwa pierścionki.
    Świetne na prezent dla koleżanki, przyjaciółki, siostry !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten zestaw!!

    Doskonale wszystko dobrałaś ..

    I masz piękny uśmiech
    :D


    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie yslałąm ze mamy ten sam naszyjnik ale jednak nie

    zapr. do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewka genialny zestaw. Ostatnie zdjęcie miażdży system, uśmiechaj się cześciej, bo masz cudowny uśmiech ;)
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny outfit, spodnie mają świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ostanie zdjęcie jest przepiękne Gore!

    OdpowiedzUsuń
  17. yeah! ostatnio sie duzo usmiechasz na zdjecia wiec duuuzo ++++++++++++++++
    a zestaw super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dąbrowska to największa jajcara jaką znam :D W ogóle przy niej nie uśmiechać się to zjawisko rzadkie.

      Usuń
    2. Dziękuję, śmiech to zdrowie ;)

      Usuń
  18. świetna stylizacja! jak Ty pięknie się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfect !!!!

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczna koszula;)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) do wygrania dowolna para butów;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz, tak promiennie, zresztą jak na każdym zdjęciu, stylizacji.. w szczególności z uśmiechem na twarzy, śliczną masz koszule, a dodatki są wręcz obłędnie piękne :) faktycznie, moda i ogólnie postrzeganie wielu życiowych spraw idzie do przodu, choć nasz kraj jeszcze nie jest zbyt tolerancyjny i znajdzie się wiele przeciwników robimy ogromne postępy w modzie i stylu życia, niestety ja jestem z tych kobiet które nie często zakładają spódniczki czy sukienki, wciąż jest to przede wszystkim dla mnie opcja na oficjalne wizyty, jednak widzę w sobie mały progres ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietnie! piekna koszula i lubie Twoj usmiech :)

    ps, to moja córeczka :) Olivka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory świetnie ze sobą współgrają !! Zazdroszczę figury :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny outfit :) świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja generalnie od spodni bardziej wolę sukienki lub spódnice, ale to już kwestia gustu, choć bardzo dobrze, że czasy tak sie zmieniły, że widok kobiety w spodniach nie powoduje dziwnych spojrzeń ludzi obok. Dobrze, że spodnie nie są zarezerwowane tylko dla facetów, bo my w nich tez dobrze wyglądamy, co zresztą potwierdziłaś. :) Ostatnie zdjęcie jest przeuroczeee! Próbowałam dodać tutaj już dziś podobny komentarz, ale chyba wyskoczył jakiś błąd i w końcu sie nie dodał.

    Dzięki Ewa za komentarz! Miło mi! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  27. od jakiegoś czasu jestem zauroczona tego typu butami, pięknie układają się nóżce, Twoją koszulą jestem oczarowana! Śliczna jest ;)


    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw:) bardzo ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, w koszuli wyglądasz obłędnie!

    Tak wielkich grochów nie widziałam dawno i powiem Ci, że są dużo fajniejsze niż takie drobne.

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne naturalne zdjęcia, bez nadmiaru makijazu, jak sie spotyka na niektorych blogach, ślicznie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  31. biżuteria mi się tutaj najbardziej podoba <3 po prostu cudo

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny outfit, ładnie wyglądasz. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piekna dziwczyna i cudne zdjecia...jestem pod ogromnym wrazeniem:)
    pozdrawiam i dziekuje za wizyte:)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna ta koszula :) ja tam Cię lubię w spodniach i w sukience ;) a naszyjnik faktycznie ponadczasowy i pasujący do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Widzę, że masz licówki. Moje pytanie porcelanpwe czy te zwykłe? Jak się w nich chodzi i ile kosztowały?
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kaju,
      nie nosze licówek. Jedyne co robiłam z ząbkami to prostowałam je u ortodonty.
      Pozdrawiam

      Usuń
  36. pięknie wyglądasz:) pasuje ci taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam spódniczki i sukienki, ale zimą trochę trudno je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. koszula rewelacyjna:) wyglądasz fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. dzisiaj też miałam na sobie tak wiązaną koszulę i niestety... rajstopy to najgorsze zło haha :D jak muszę je założyć to zawsze jęczę. A koszula bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zestaw mimi że w spodniach to jest bardzo kobiecy . Doskonały dobór kolorów . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Eve teraz czas ślubów i wesel, może pokazałabyś nam jakieś przykładowe stylizacje na takie okazje, byłabym wdzieczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wybieram się na wesele, ale nie jestem pewna czy dodam tutaj swój outfit ;)

      Usuń
  42. Koszula powala! Jest przepiękna!

    U mnie nowy post, zapraszam ;-)
    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  43. jesteś niesamowicie kobieca:) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna koszula i okularki! ;)
    M.<3

    OdpowiedzUsuń
  45. Wygląda całkiem przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładny zestaw, koszula wspaniała, ale najbardziej wpadły mi w oczy spodnie, wyglądają na bardzo dobrze skrojone ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Outifit jest nieziemski ! uwielbiam takie kolory ;D Gdy wyobrażam sobie , że kiedyś kobiety musiały chodzić tylko w sukienkach .. Strasznie im współczuję , ponieważ przy wielu okazjach są bardzo przydatne . Nie tylko są wygodne ale w dzisiejszych czasach większości dziewczyn je nosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobrze, że czasy się zmieniły i kobiety w spodniach nie są postrzegane jako dziwolągi:) Bardzo pogodnie wyglądasz w tym zestawie. Dzięki za komentarz u mnie. Dołączam do Twoich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  49. ślicznie wyglądasz! koszula jest obłędna a ty po raz setny pokazujesz jak oryginalny masz styl!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna torba i naszyjnik.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękuję za miłe słowa :) Ty jak zwykle wyglądasz prześlicznie :)

    Zachęcam do obserwacji i pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. potwierdzam, masz chyba jeden z najpiękniejszych uśmiechów jakie widziałam! a ostatnie zdjęcie jest genialne! i zauważyłam że coraz częściej odsłaniasz brzuch - no nic dziwnego, masz się czym pochwalić! jest + za odwagę, bo ja jakoś nie mogłabym się przełamać, myśląc że jest duży i każdy by się dziwnie patrzył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, ja dalej się tak czuję i myślę że jest duży i że każdy się na mnie patrzy.
      Buziaki

      Usuń
  53. buciki są obłędne:) A.

    OdpowiedzUsuń
  54. Odważnie! Ja bym nie wyszła z domu z odkrytym brzuchem:( Za to Tobie to pasuje świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ewa wracaj do nas na odlew, bo już tęsknimy za Twoimi "strojami dnia" . Kto Ci teraz będzie mówił, że przejście do tablicy to nie wybieg modelek w Mediolanie? Kto będzie wszystkim puszczał oczka i machał do "publiczności" ?

    A przede wszystkim kto będzie robił ściągi?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani mi sie śni! Nigdzie nie wracam, tutaj jest mi wspaniale, wyślę Wam kartke, a ściągi zawsze może zrobić moja piękna Pani Bajrak :*

      Usuń
  56. piękna ta koszula! masz bardzo ładny uśmiech :)
    ja się tak przyzwyczaiłam do sukienek, że nie ma już dla mnie nic bardziej wygodnego :D

    OdpowiedzUsuń
  57. aaaaa kocham cię na ostatnim zdjęciu!<3

    OdpowiedzUsuń
  58. aaaaaaaa. na ostatnim zdjeciu jestes najpiekniejsza w swiecie! kocham jeeee. <3

    OdpowiedzUsuń
  59. CUDNIE!!!

    obserwuję i lubię to :)))

    http://moda-ubrania-buty-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. tu doskonale widać, że dziewczyna wcale nie jest chuda! na trzecim zdjęciu brzuch sam wychodzi:)
    w poście wyżej za to widać masywne uda:) (nie, nie piszę tego złośliwie, po prostu za dużo tu komentarzy 'ślepych' ludzi bądź lizusów:))

    OdpowiedzUsuń
  61. podoba nam się ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. lubimy tę stylizację, chociaż pewnie zamiast supełka na koszuli, włożyłybyśmy ją w spodnie. Ale i tak nam się podoba!
    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne okulary! od jakiegoś czasu właśnie na takie poluję, powiesz gdzie kupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Ewku, jesteś pjkęęna

    OdpowiedzUsuń