niedziela, 28 lipca 2013

Comics.


Od dawna marzyłam o jeansowej, marmurkowej spódnicy z wysokim stanem. Podpatrzyłam taką u Riri. Bardzo podoba mi się komiksowy motyw, dlatego połączyłam ją z krótkim topem z tym własnie motywem. Na drobiazgi dobrałam iście neonową, malutką torebkę. Niestety zdjęcia nie oddają jej prawdziwego koloru, a jest naprawdę "żarówiasta" !!!  Buty ze złotymi zdobieniami są wisienką na torcie, zresztą jak we wcześniejszym outficie.


Na takie upalne dni zrezygnowałam z tradycyjnego makijażu. Zastosowałam mój ulubiony krem BB z Lirene, który niedawno odkryłam, tusz do rzęs oraz róż mineralny z MAC'a ( jest taki delikatny i lekki, że ledwo co go widać, ale właśnie o to mi chodziło ). Mając na sobie taki lekki makijaż jestem pewna, że nic nie będzie wyglądało nieestetycznie, nic mi nie "spłynie" . 


Romwe skirt | AxParis top | Pashion purse | JessicaBuurman heels

Unfold your free style with Romwe items, such as sweetsexypunk etc.

52 komentarze:

  1. wooow ale masz pupe! ćwiczysz coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz chłopaka?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. posiniaczone nogi ... jest coś takiego jak fluid ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fluidować siniaki? wow

      Buty idealne!!

      Usuń
    2. nakładać fluid na nogi? jeszcze jakieś interesujące rady? ;)

      Usuń
    3. Jeżdże na rowerze i czasem jestem taką sierotką, że uderze się niechcący. Moja skóra jest bardzo podatna na siniaki, więc nawet lekkie uderzenie i mnam pamiątkę w postaci siniaka. Ale dziękuję za radę fluidową :D

      Usuń
  4. A jak z tym chłopakiem?:D Masz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ktoś Cię podrywa ;D z resztą nie dziwię się, bosko wyglądasz i faktycznie pupa jak marzenie!! Na pewno wytrenowana :D
      Spódnica jest super, też mi się marzy, ale buty przebijają wszystko!

      Usuń
    2. a co Cie to obchodzi czy ma czy nie? jak ma to co nie bedziesz czytała jej bloga, a jak nie ma to bedziesz? nienawidze takich wścibskich ludzi ,swoją drogą nie podobają mi sie okulary, sa beznadziejne .........

      Usuń
    3. Tak samo jak i nie odpowiadam na pytanie ile zarabiam , tak samo nie odpowiadam na te dotyczące mojego życia prywatnego. :) Ale podejrzewam, że jak się zaręcze, to na łapce będzie widoczny pierścionek, więc nie trudno się będzie domyślić :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. szalona stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica ma fajowy krój, a buty <3 cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ukradnę Ci tą spódnicę! Jest rewelacyjna <3
    Super look :*

    OdpowiedzUsuń
  8. W jaki sposób obrabiasz zdjęcia, używasz jakiś filtrów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie zajmuję się już edycją zdjęć, robi to na dzień dzisiejszy ktoś inny, ale mam niebieski filtr na obiektyw, więc on dużo daje, jeśli chodzi o kolorystykę.

      Usuń
  9. Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty a dodatkowo kolorowa bluzka, dzięki której cała stylizacja nabrała ciekawego wydźwięku !

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, przecudowna ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie myślałas o kanale na youtubie? z miła chęcia bym zobaczyła filmik jak zdbasz o włosy, o cere, twój codzienny makijaz itp! jesteś prześliczna i wydajesz się byc mega sympatyczną osóbką! da sie zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety teraz nie mam za bardzo czasu na takie coś,ale zobaczymy :) pomysł dobry
      pozdrawiam :*

      Usuń
  13. hahahah dziewczyno nawet sobie nie zdajesz jaką ja i moi znajomi mamy z ciebie beke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś anonimowy, bo podejrzewam, że ja miałabym z Was jeszcze większą :)

      Usuń
  14. ciekawy outfit, bardzo fajne połączenie jeansu z tą komiksową bluzką, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czy torebka ma łańcuszek na ramie? bo chciałabym kupić ale wolałabym z łańcuszkiem proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewka wygladasz rewelacyjnie , oby tak dalej kochana, swietne zestawienie, kobieco i na luzie. Prosze odpisz co robisz, ze masz taka świetna figure i bardzo kobiece kształty, oraz jak dbasz o skore, tylko myjesz czy cos robisz dodatkowo. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Na razie moje "ćwiczenia" ograniczają się do jazdy na rowerze, a jeśli chodzi o skórę , to jeśli masz na myśli całe ciało, to głownie peelengi, balsamy nawilżające no i tyle ;)

      Usuń
  17. i love your blog,pretty ciekawy outfit dear,here is my loved blog,i think maybe you are love too: http://www.shopyart.com/jewellery-pearl,Keep in touch,best wish for you.

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne buciki - podoba mi sie polaczenie w stylu lat 80-wtedy byl szał na te spodnice i komiksowe printy

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna i oryginalna stylizacja, świetnie wyglądasz!. Strasznie podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie, bardzo kobieco a jednocześnie nie za poważnie, podoba mi się też to że nie jesteś chudzielcem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, Ewa twoja sylwetka jest nieziemska. : )
    Najbardziej podoba mi się top, jest taki luzacki : p
    Skąd masz ten top, chciałabym sobie kupić taki sam?

    OdpowiedzUsuń
  22. buty wręcz odlowote! jestem zachwycona całością ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz piękną figurę! zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. czy te spodnice sa jeszcze na stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukam szukam i chyba niestety już ich nie ma ;[

      Usuń
  25. podoba mi się połączenie motywu butów i bluzki! Spódnica jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosko wyglądasz!!! Spódnica i top robią naprawdę ogromne wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka super. Buty również, jednak nie bardzo podchodzi mi ta spódnica.. nie wiem czego, nie przepadam za jeansowymi spódnicami...


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz rewelacyjnie! Wszystko idealnie dobrałaś, nic tu nie jest zbędne czy nie pasujące :) A te buty to moje marzenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. tez takiej spódnicy poszukuje. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny look i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń