czwartek, 14 sierpnia 2014

White dress.


Cześć dziewczyny! W dzisiejszym poście prezentuje Wam moją białą sukienkę, którą ostatnio kupiłam. Była idealna na te ostatnie, upalne dni. Złota klamra w pasie dodaje szykownego akcentu. Sukienka pięknie podkreśla talię. Co prawda u mnie tego zbytnio nie widać, gdyż moje długie włosy w tym przeszkodziły ale uwierzcie mi na słowo.  Ostatni tydzień też był cudowny ze względu na cudowny czas spędzony z moimi dziewczynkami! :)

LookBook Store dress (shop it here)





14 komentarzy:

  1. piękna sukienka :* literówka w opisie ostatnio*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci pięknie w takich romantycznych stylizacjach! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. * UwieRZcie ;) Przepiękna sukienka,ale ja i tak zawsze jestem największą fanką Twoich włosów. Są CUDOWNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci :)
    Pozdrawiam
    http://tendies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie Ci w bieli, to Twój kolorrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie Ci w bieli , fajnie z tym paskiem!!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna sukienka :* i ty też

    OdpowiedzUsuń