wtorek, 18 listopada 2014

Przegląd zimowych płaszczy i kurtek na zimę.


W dzisiejszym poście trochę o płaszczach i kurtkach na zbliżającą się wielkimi krokami zimę. Jeśli chodzi o mnie, to mam w swojej szafie mnóstwo kurtek i płaszczy. Ale ciągle czuję mały niedosyt. Pamiętam czasy, kiedy byłam młodsza i  niezależnie czy szłam do szkoły czy na jakąś imprezę miałam jedną i tę samą kurtkę oraz elegancki, ciepły płaszcz (np. taki do kościoła). To dlatego, że wcześniej nie było aż takiego wyboru jaki mamy teraz. W dzisiejszych czasach okrycia wierzchnie nie są traktowane jak obowiązkowy element zimowej garderoby, który ma nas tylko chronić przed chłodem, ale także modny "dodatek" który ze wszystkimi ubraniami tworzy spójną całość. 

Coraz więcej kobiet decyduje się na to, aby w szafie nie wisiały tylko jeden płaszcz i kurtka (najczęściej w jakiś ciemnych, neutralnych kolorach, bo przecież będą pasowały do wszystkiego). Wybierają odważne, kolorowe modele o różnych fakturach i wzorach. I tak ma być! 
Zobaczcie co przygotowałam dla Was dzisiaj.

Wszystkie te rzeczy kupicie z darmową wysyłką oraz możliwością darmowego zwrotu do 100 dni :)

Na pierwszy ogień idą krótkie kurtki puchowe. Idealne zarówno na zimowe, górskie kurorty jak i na  na uczelnie. Tutaj cztery moje typy które kupicie poniżej:
1. Biała puchówka marki Tommy Hilfiger kupicie TUTAJ
2.Czarna kurtka puchowa marki Benetton kupicie TUTAJ
3. Granatowa kurtka ze złotymi zamkami i guzikami marki Vila kupicie TUTAJ
4. Zielona puchówka, aktualnie na promocji marki Twintip kupicie TUTAJ


Futerka

5.  Czarne futerko z kolorowymi wstawkami marki Guess kupicie TUTAJ
6.  Beżowe futerko marki Even&Odd kupicie TUTAJ
7.  Czarne, dłuższe futerko marki Goosecraft kupicie TUTAJ
8.  Coś w moim ulubionym stylu (panterka), futerko marki Desires kupicie TUTAJ

Płaszcze 


9. Płaszcz w panterkę marki Only kupicie TUTAJ
10. Przepiękny różowy płaszczyk marki Only kupicie TUTAJ
11. Puchowy, granatowy płaszcz marki Vila kupicie TUTAJ
12. Czerwony płaszcz ze złotym paskiem marki Miss Selfridge kupicie TUTAJ


No i na sam koniec moje ulubione parki :)
13. Granatową parkę kupcie TUTAJ
14. Burgundową kupicie TUTAJ
15. Czarną kupicie TUTAJ
16. Parkę w kolorze khaki kupicie TUTAJ


19 komentarzy:

  1. różowy płaszcz najlepszy <3 zresztą mam podobny ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny poradnik :) korzystam

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba ostatnio pokochałam pikowane, nie wiem czemu zawsze kojarzyły się tandetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bordowa parka super! Przydatny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHANA SUPER WPIS!! I TY WSPANIAŁA ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz w panterkę i ten różowy- cudo! Parki wszystkie mi się podobają, nie potrafiłabym wybrać jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerka nie, parki i krótkie kurteczki - tak! :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo taaak, futra, futra przede wszystkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny wybór, ale kurtki są dość drogie nie każdego stać na kilka
    http://we-gonna-be-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kurtki
    szukam właśnie i żadna na razie mi się nie podoba :( wolałabym krótką ale nie wiem czy to dobry pomysł
    która jest twoją ulubiona?
    viola

    OdpowiedzUsuń
  11. hejka a gdzie kupiłaś ten melanżowy płaszczyk, który masz na zdjęciu pod futerkami? nadaje się na zimę? buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy nowa notka??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebawem, niestety miałam bardzo newralgiczny okres teraz :)

      Usuń
    2. czekamy!!:)

      Usuń