poniedziałek, 21 marca 2011

RED VELVET

Yeah! Wreszcie mamy kalendarzową wiosnę! Właśnie na to czekałam! Lubię ciepłe słoneczne dni, ponieważ nie jestem ograniczona przez mróz, śnieg i kurtkę. Wyszperałam czerwoną bluzkę z weluru, którą na początku chciałam zestawić z czarnymi legginsami ale.... trzeba je najpierw mieć. Niestety rano niczego leginso-podobnego w mojej szafie nie znalazłam. Byłam więc zmuszona do czarnej kiecki i kremowych rajstop. Wielkimi krokami nadchodzi dla Was kolejny konkurs. 


Tymczasem przypominam o Konkursie - Centrum Multiefekt, który trwa do jutra.   KLIK







red blouse - vintage
skirt - H&M
shoes -  czasnabuty.pl
bag - avon
hat - no name




46 komentarzy:

  1. buty, buty, buty <3
    i zegarek, ajjj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewcix, wyglądałaś dzisiaj boskooo! Szkoda że cie dzisiaj nie widziałam...
    Nesti

    OdpowiedzUsuń
  3. ewka co ty masz na glowie bog cie opuscil

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely outfit :)


    http://starlightsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wygladasz, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the red/black contrast! suits you!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie podoba m sie

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Cie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się to, że w końcu zaczęłaś kombinowac i nie wyglądasz "zwykło".

    Coraz bardziej mnie do siebie przekonujesz, chociaż mam 18 lat ;)

    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie bardzo zegarek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się to jak spódnica dodaje cm biodrom- tak teatralnie trochę:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie ;) Uwielbiam czerwone zestawienia ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz ! bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z czernią i bielą :) super wyszło !

    pozdrawiam i zapraszam także do mnie:

    http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie mozna dostac ta torbę brazowa u cb na fbl co byla do wygrania?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódniczka i ten kapelusik(?). :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie... bardzo podoba mi się szczególnie torba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek, kocham<3

    www.rmalouan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. the headpiece is amazing. Really beautiful.

    love, kimi

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz! :) ile masz wzrostu? ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. amazing outfit :)

    www.theperfectplayground.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz, buty są piękne!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie. Kobieco i świeżo:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a zegarek gdzie kupiłaś? ;***

    OdpowiedzUsuń
  24. sliczne zdjecia :)
    super ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylizacja mi się bardzo podoba (zresztą jak większość twoich stylizacji), ale moim zdaniem nie pasują do tego te buty. Bardziej by pasowały te ze stroju o temacie: Yes, he caught my eye. Uważam że masz gust a to nie jest za bardzo spotykane w takim mały mieście w którym mieszkam.
    Też chciałam zostać szafiarką, ale jakoś ten pomysł się rozmył. Pozdrawiam i życzę żeby nie zabrakło ci pomysłów.Jakby co to to jest mój e-mail anna_przezdziak@onet.pl
    Anula

    OdpowiedzUsuń
  26. YYY .. nie mi się to akurat nie podoba ; /

    anx

    OdpowiedzUsuń
  27. cudo

    zapraszamy do polubienia nas na facebooku :)
    moda i uroda, konkursy, wszystko dla kobiet, niedlugo ruszamy pelna para :D

    http://www.facebook.com/BabskiLookBook

    www.babskie.tv

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia ! Outfit bardzo mi się podoba. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła na mojego bloga :)
    my-passion--fashion.blogspot.com
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I'm happy you liked the watch!
    Very nice skirt!:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz trochę jak duży przedszkolak.
    tylko buty są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. już mi się spodobał Twoj blog! :))) dodałam Cie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny blog, obserwuję ;***

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  33. swietny jest ten zestaw, w ogóle już kilka razy zaglądam na Twoj blog i musze powiedzieć, że doskonale Ci idzie prowadzenie i pokazywanie 'jak się nosić'. Trzymaj tak dalej ;) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam być szczera? Nie wyglądasz na 18 lat. Góra 15. (; | Masz świetny gust, i ekstra się ubierasz. Twój BlogSpot znalazłam '13' i mnie zaintrygowałaś, <3 Karolina.

    OdpowiedzUsuń