niedziela, 6 listopada 2011

I can fly.

Dla mnie taka pogoda mogłaby być przez całą jesień. Zero deszczu, ciepłe, słoneczne dni. Dzisiaj zdecydowałam się na ciepły kardigan, który jakiś temu znalazłam w second handzie. Od tego czasu stał się moim ulubionym kardiganem, ze względu na swój oversizowy fason. Nie lubię ostatnio podkreślać swojej sylwetki. Mogłabym cały czas chodzić w 'workowatych' ubraniach, które będą zakrywać niektóre moje niedoskonałości. Ciepłe Emu Australia spisują się na medal! 
 A jeśli macie Facebooka, to bardzo proszę o głosy na moją torbę KLIK TUTAJ









jumper - second hand
pants - second hand/ Top Shop
belt - second hand
shirt - gift from my mom

86 komentarzy:

  1. masz perfekcyjne rzęsy, nie mogę się napatrzeć! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, piękne słoneczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely photos :)

    Have a nice day.
    See you!

    OdpowiedzUsuń
  4. KURDE ,dopiero tutaj widac jaki masz :cięzki: dół . bluzka straszna, sweterek cudny ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jesteś..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki dół? Nidoskonałości? Puknij się główką o zlew, bądź jakąś patelnią. Jakbym miał taką dziewczynę to bym jej chyba przez miesiąc z łóżka nie wypuszczał.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny sweterek . i cały zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. rozkoszny sweterek!

    onlyupsidedown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Doczepiane rzęsy, ale tego to już oczywiście nie łaska było napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy pisze...
    Ciężki dół? Nidoskonałości? Puknij się główką o zlew, bądź jakąś patelnią. Jakbym miał taką dziewczynę to bym jej chyba przez miesiąc z łóżka nie wypuszczał.


    małe masz wymagania :]

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyglądasz :) kardigan mega! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne wyglądasz :))
    http://catherineioliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile dałaś za te podróby?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz tak cudownie że człowiek dostaje kompleksów! Świetny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonim 13:41 : Tak długo? No to ja na pewno nie chciałabym być Twoją dziewczyną :)

    Anonim 13: 55 : To moje naturalne rzęsy.

    Anonim 14:03 : Za te 'podróby' dałam 349 zł.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ludzie mają głupie problemy, naprawdę, gdy czytam te komentarze to taka zawiść z nich bije. Gdy się nie ma do czego przyczepić, to się czepiają rzekomo doczepianych rzęs, masakra. Mam nadzieję, że się tym nie przejmujesz, bo nie ma czym i kim;)

    Zestaw cudowny, sweterka zazdroszczę:)
    I piękną masz fryzurę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia piękne i Ty na nich także:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie :) masz piękny sweterek i rzęski ;) buty bardzo mi się podobają :)
    a komentarze od "anonimów" to jak zwykle zazdrość w czystej postaci ... wszędzie tak jest i nie przejmuj się tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz super rzęsy... co z nimi robisz? :)
    ja osobiście jeszcze nie mam przekonania do EMU... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za odwiedziny Ślicznoto :) masz cudowną fryzurę !

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się kolor dżinsów! w połączeniu z kwiecistą bluzką cały zestaw wygląda świetnie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. szczerze mówiąc, nie wpadł mi w oko ten outfit.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zestaw, zreszta jak wszystkie inne z twoim udziałem:) Nie masz aktualnie jakiś rzeczy na sprzedaż? Np jakiś sweterków a jeśli nie sweterków to coś innego??? EwaC

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog, często tu zaglądam, wiec zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę maksymalnie włosów! Secik bardzo przypadł mi do gustu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba ;)
    Ktoś chyba z zawiści pisze, że to doczepiane rzęsy, bo one są cudowne. Sama mam podobne, choć u mnie więcej osób nie chce wierzyć w ich naturalność, bo jestem blondynką ;]
    A spodni to ci najbardziej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie!Pięknie i jeszcze raz pięknie:)Sama bym chętnie wskoczyła w taki zestaw:] Śliczne fotki-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz! Masz boskie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  29. This outfit is beautiful and your hair is a gorgeous color.
    -Jaz
    http://www.fluffyfashioncents.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jej, zazdroszczę ci pogody ;) u mnie na Lubelszczyźnie ziąb ;\

    o jakich niedoskonałościach ty mówisz ?
    ja ich nie widzę ..

    jesteś ładna, szczupła, itd. ... :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, muszę przyznać, że zachwyciłam się Twoja uroda bardzo mi przypominasz Mische Barton;) Po za tym świetny autfit;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne kolorki, pasują Ci pastele!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny zestaw! Bluzka trochę ożywia stylizację i zapewne wyróżnia się z jesiennego krajobrazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba każdy by chciał, zeby taka pogoda z nami została ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie wygladasz ;) te kolorki naprawdę ładnie podkreślaja Twoją urodę. a grzywka wcale nie jest taka zła, jak ostatnio pisałaś ;P
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Drugie zdjęcie jest urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. wow ! świetne po prostu ! a w tej grzywce też ci ładnie . ; ))

    mam takie pytanie , czy ty chodzisz w takich stylizacjach , jakie pokazujesz na blogu , do szkoły lub na uczelnie ?

    OdpowiedzUsuń
  39. fantastyczny ten kardigan:) Twoje ponczo z Cubusa jest nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pogoda i świetny kardigan!

    OdpowiedzUsuń
  41. super wyglądasz :)
    świetny blog!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  42. super wyglądasz :)
    świetny blog !
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny sweterek ;d
    Gustuje w sweterkach i to bardzo ;)
    A ta na marginesie świetny blog .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Najlepsze są spodnie, miętowy kolor jest super. Chciałabym mieć taką niedoskonała figurę jak ty, spojrzyj na siebie nieco łaskawszym okiem!

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam w Tobie to, że masz do siebie taki wielki dystans.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny sweterek :) też lubie oversize ooo wygoda rulez :)
    a figurę masz super

    a te "podróby" to bardzo drogie :):)
    3maj się ciepło

    lookrecjafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna jesteś:) Sama nie wiem co mi się najbardziej podoba, kwiatowy top, narzutka czy spodnie... wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Emu są bardzo fajne i wygodne, sama ostatnio kupiłam, tylko wyższe :) Podoba mi się, nie każdy zresztą ma nogi krzywe i chude jak trzcina, wiec dobrze jest sie wyróżnic lekko kobiecą figurą :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się pogoda jest wspaniała, sliczne fotki, fajny blog, obserwuję, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Eve, mogłabyś dodać jakiś outfit ze swojej studniówki? Żeby trochę zainspirować, bo na mnie niedługo kolej, a ja jestem za przeproszeniem w czarnej dupie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Hi! You are so gorgeous. Love your style and blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. your hair is gorgeous!

    fashionableroad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz w takiej grzywce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, kiedy rozwiązanie konkursu romwe giveaway? Miało być 7.11 ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo miło tu u Ciebie :) Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Rany Boskie jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  57. boziu jak ty mi się podobasz ,jesteś tak naturalna ! wszystko wygląda na tobie ślicznie!


    kiss,alix

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie chcę cię urażać ani nic, ale uważam że to w jaki sposób się ubierasz nie wyróżnia się niczym spośród milionów blogerek. Twój styl jest typowo sieciówkowy, a większość twoich postów to reklamy.
    Możliwe że nie weźmiesz tego komentarza do siebie, ale ja uważam z pełnym szacunkiem, że powinnaś postarać się o odrobinę oryginalności ;)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  59. fajny zestaw! strasznie lubię w Twoim blogu to, że Twoje stylizacje są takie na codzień, a nie jakieś wyszukane co nikt tak na ulicę nie wyjdzie :)myślałam, że już mam Twój blog w obserwowanych, ale jednak nie więc jak najszybciej dodaję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz ślicznie, też bym chciała tylko słoneczną pogodę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Jakie second handy polecasz w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  62. Love it! :)

    Check out the new Documentary  "Revenge of the Electric Car"!! Help to get it over here in Europe, too!

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim zdaniem outfit tragiczny. Staram się rozumieć, że są różne gusta, ale ciężko jest...

    OdpowiedzUsuń
  64. śliczna jesteś :)
    fajny post ;]

    zapraszam do mnie :) komentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  65. dodaj następny post ! pls ! świetne wyczucie :P

    OdpowiedzUsuń
  66. Kurcze, dawno mnie tu nie było. Szokujesz, szokujesz! A Twój sweterek już kocham!

    www.TheFiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. great look! :)

    XOXO

    wiebkembg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. słodki sweterek i śliczny outfit ;d

    OdpowiedzUsuń
  69. podobasz mi sie ewa

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie znoszę takich bluzek ,ale reszta, sweteros, buty, podoba mi się bez zarzutu :D

    OdpowiedzUsuń
  71. z utęsknieniem czekam na kolejny post

    http://loopok.blogspot.com- pozostaw po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń
  72. jest mi przykro to pisać i nie piszę tego z zazdrości ale dziewczyno nie masz w ogóle stylu i gustu nie rozumiem jak ktoś kto nie umie się ubrać może pisać bloga modowego

    OdpowiedzUsuń