czwartek, 1 grudnia 2011

Fear is the thief of dreams.

Przepraszam Was moi drodzy za dosyć długą nieobecność na blogu, ale niestety w ostatnim czasie zupełnie nie miałam do tego głowy i czasu. Obiecuję, że w najbliższym czasie posty będą się pojawiać z większą częstotliwością, mam tu na myśli kilka razy w tygodniu. Przed nami także kilka konkursów, które mam w zanadrzu. A co do outfitu, to sukienkę, którą mam na sobie miałam Wam pokazać jeszcze w lecie. Sukienka ma bardzo ładny, wysoki kołnierz, jednakże ja się w takich absolutnie nie lubuję, co poskutkowało tym, że go po prostu wywinęłam. Na siebie narzuciłam swój ulubiony, secondhandowy kardigan coby mi nie było zimno.

Na stronie Dresstination (http://www.junkshop07.pl) - znajduja sie Real Photo wszystkich sukienek.






dress - Junkshop
boots - New Look

45 komentarzy:

  1. ewa jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. you look gorgeous dear and awesome boots!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosh, girl you are amazing ! Love you!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne zdjecia. Ciesze sie ze znow znalazlas czas na posta.



    Podziel sie miloscia, odwiedz,
    X, Ancia
    OVERDIVITY

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się dołączenie kity i zestawienie lekkiej sukienki z cięższymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw. Cudny jest ten pasek z ogonkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie ci w tej sukience.. piekny sweter ! no i kita przy pasku a nie przy torebce : D dobre !

    OdpowiedzUsuń
  8. IT-INSPIRES-ME.BLOGSPOT.COM

    INSPIRUJ SIĘ

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy outfit, Bardzo podobaja mi się buty :)
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak outfit tutaj mi zupełnie nie leży to Ty jak najbardziej! cudowna! aaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna sukienka, też o takiej marzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć Ewa ma 12 lat. Kocham mode. Nie mam niestety zbyt dużo kasy by kupować fajne ciuszki.Na swój wiek wygladam doroslej. Lubie szaleć z dodatkami i wogóle. Myślałam że założe bloga ale jak to by wygądało w klasie jakby na mnie patrzyły koleżanki że pokazuje swoje zdjęcia. Popieram cię we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę Ci powiedzieć, że od początku prowadzenia bloga się strasznie wyrobiłaś. Na plus. Moja dziewczyna Asia robiła Ci kiedyś zdjęcia do jakiejś gazety, więc stąd Cię znam. Widziałem Cię dzisiaj w Kauflandzie na Hucie! Poznałem po tych samych butkach ;) Mieszkasz gdzieś w tych okolicach?

    Damian

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia, fajny pomysł na pasek z tym ogonkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna sukienka!! I buty <3 Wyglądasz uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy zestaw, ale ja i tak zawsze zachwycam się Twoim typem urody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Outfit przepiękny, ale zdjęcia są po prostu przeprzepiękne! Cudownie na nich wyglądasz, bardzo kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing combination, I love the dress! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  21. inspirujacy update !! swietne

    xx www.fashion-ache.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  22. wow you look gorgeous, love your hair xx

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne buty! zapraszam na nowego bloga http://battufacon.blogspot.com/ - to dopiero począte;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie, jak wygląda zamawianie na tym romwe? Ty jako blogerka masz łatwiej? Czy każdy sobie z Polski może zamawiać:D

    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zapraszam do siebie :))

    http://upiorna-miss-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. beautiful look!!!

    Fashion Cat
    www.myfashioncat.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna całość, świetne buty....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. wg mnie masz świetną figurę

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka ;)
    A ten sweter po prostu genialny .
    Razem to wszystko mega wygląda .


    ps Jeśli ci to nie robi problemu możesz wejść na mojego bloga bo mam go od jakiegoś czasu ale usunełam wszystkie wpisy i zmieniłam troche styl pisania i ogólnie zrobiłam poprawki ale nadal nikt go nie czyta więc mogłabyś wejść i skomentować i napisać co onim sądzisz (co ci się nie podoba ). Bardzo ważna jest mi twoja opinia bo śledze twojego bloga od samego początku prawie że.

    OdpowiedzUsuń
  30. you look fantastic girl
    love the outfit, and the shots are so cute
    hope you're enjoying your week so far
    xx

    OdpowiedzUsuń
  31. WWW.MADDIECRUSH.BLOGSPOT.COM

    FASHION!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, jedna z najładniejszych stylizacji ! ;o Szacun ! ^^

    OdpowiedzUsuń