poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Hey Mickey.

"Only love
can stop time "


Chyba każdy ma taki dzień, kiedy ma wszystko w nosie i najchętniej nic by nie robił. Leżenie cały dzień ulubionej pidżamie ,  w łóżku , przy którym jest stos smakołyków ? Czemu nie :) Ostatnio dopadł mnie mega "leń" , więc nawet nie mam ochoty się stroić. 


Na wyprawę do sklepu założyłam kolorową bejsbolówkę z myszką miki, czarne legginsy (nie mam problemu , żeby chodzić w samych legginsach, nie noszę tych 'rajstopowych' tylko nieco grubsze ) oraz białe , wysokie Conversy. Z racji tego, iż świeciło słońce miałam również w pogotowiu urocze aviatorki w kształcie serduszek.


 Converse - Sarenza, leggins - Terranova, 
baseball jacket - NetModa, sunglasses - ZeroUV

61 komentarzy:

  1. Uwielbiam Conversy! Ogólnie cały zestaw prosty, ale uroczy ;)

    W wolnej chwili zapraszamy do nas na nową notkę/ boombolaada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna bejsbolówka;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba stylizacja, ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, świetnie w niej wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę możesz też wziąć udział w konkursie, do wygrania 100 zł do H&M'u:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak napisałam powyżej, mam zaległości, dlatego u mnie na zdjęciach jeszcze śnieg ;p.
    Chyba jestem u Ciebie pierwszy raz. Zostaję na dłużej!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka świetna, sssoczyste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You went for casual and fun; and you ended up at casual, fun and sexy! The leggings and chucks are so attractive, and you sport them famously.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna bluza. Extra wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ja mam włosy, a jaką Ty masz bluzę! :) Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Eve jakie Ty masz długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie ale jak długo je musze rano rozcesywac ;(

      Usuń
  11. Wyglądasz po prostu świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jest świetna, wygladasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka fajowa bluza Słońce!!<33

    OdpowiedzUsuń
  14. byłaś może w czwartek na miasteczku studenckim agh jakos w nocy?

    OdpowiedzUsuń
  15. choruję na białe conversy;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chorowałam, ale już niestety nie są białe a hm..... białopodobne xd

      Usuń
  16. Mickey Mouse nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetnie :) kurde idealnie, ostatnio jest moda na styl, który ja preferuję i szczerze mnie to nie przeszkadza :) lubię dziewczyny tak ubrane, Ty wyglądasz idealnie :) ! Sam mam białe Conversy też muszę kiedyś użyć w jakieś stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huhuhu dziękuję ;* zatem czekam na zdjęcia.

      Usuń
  18. Świetny zestaw, uwielbiam białe conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy za miłe słowa na naszym blogu. Bardzo lubimy Twój i będziemy wpadać częściej.
    Pozdrawiamy i przesyłamy buziaczki :*
    Biolożki

    OdpowiedzUsuń
  20. We are a group of volunteers and starting a new scheme in
    our community. Your web site provided us with valuable info to
    work on. You've done a formidable job and our whole community will be thankful to you.

    Stop by my web page: bmi calculator for adults

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow Eve , you look great!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile zapuszczałaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
  23. thank´s for your nice comment!

    I like this sporty style!

    http://rockinglace.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. Myszka może nie porywa, ale za to okulary!!

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tą bejsbolówkę tylko w zielono szarym kolorze :) super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  26. ile masz lat tak naprawde?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy mogłabys mi polecić jakieś sukienki na wesele?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.axparis.com tam są bardzo fajne ;)

      Usuń
  28. Kocham takie proste zestawy, zawsze wtedy zaglądam do szafy czy to mam, kocham cię w takich wersjach, ale ty we wszystkim wyglądasz uroczo :D Tak conversy są super :) Właśnie zastanawiam się nad kupnem, tyle, że różowych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ej mam pytanko by słyszałam jak się zamawia z tej str. o, że często ta z tyłu miki jest niedoszyta czy szycie jakieś no nie zbyt :) a ty miałaś taki problem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja MIKI przyszła perfekcyjna :)
      nie miałam z tą bluzą żadnego problemu tak samo jak z innymi rzeczami, także polecam :)

      Usuń
  30. i ile dawałaś z przesyłką i jest przesyłka z kurierem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kochana dostałam bluzę w prezencie od sklepu także nic nie płaciłam.

      Usuń
    2. A dziękuję :) Ciekawe czy jest ta przesyłka, bo bluza jest prześliczna, ale chyba można tylko internetowo kupić :/ Albo kupię jakąś inną w podobnych kolorach, bo mnie oczarowała, jest prześliczna :D Dziękuję za pomoc, miło z twojej strony, mogłaś ominąć komentarz :*

      Usuń